2011. március 28., hétfő

Maternelle kismama farmerszoknya 36-38-as - Jelenlegi ára: 2 700 Ft

Maternelle 36-os kismama  farmerszoknya.
Szélessége: 44 cm
hossza: 40 cm , bandázzsal 60 cm (középen mértem, legszélén hossza: 47 cm, bandázzsal 60 cm
Dereka állítható.
Itt vettem, de nekem nagy lett.
Hátul a sliccnél a keresztben varrásnál van egy "hasadás", ami 2 öltéssel megvarrható (erről engem a korábbi eladó nem tájékoztatott: -(   )
Ha ránagyítasz a képre, meg tudod nézni.
Minden termékemet postázom is.
Kérdésre szívesen válaszolok.
Köszi, hogy benéztél, nézd meg a többi aukciómat is.
További szép napot


Jelenlegi ára: 2 700 Ft

Az aukció vége: 2011-04-09 13:57
. Maternelle kismama farmerszoknya 36-38-as - Jelenlegi ára: 2 700 Ft

1 megjegyzés:

ktzsu írta...

Szia!
nem vagyok járatos még ezen az oldalon, de érdeklődnék, hogy eladó-e még a szoknya és ha igen, akkor hol találok fényképet róla. Üdv: Zsuzsa

Megjegyzés küldése