2012. január 23., hétfő

New look one size ruha - Jelenlegi ára: 490 Ft

Eladó a képen látható New look ruha.
1 alkalommal volt rajtam, teljesen hibátlan állapotú.
Mérete szerint M-es, de én XS-S-es vagyok és rám is tökéletes volt. One size-nak mondanám : ) Csipő és derék méretet nem is tudtam írni - melltől A vonalban bővül a ruha. Gyönyörű dekoltázst csinál : ) 
A mért méreteket nagyjából írtam, hátán gumis, így enged még a leírt méretekből. A szoknya alja sem egyenes, így a legrövidebb pontját mértem 80 centinek.
Anyaga legyezőszerű, rugalmas, enged még pár centit.
Színe türkiz, de inkább a zöldhöz hasonlít.
Nézz szét a többi aukcióm között is, szekrényürítést tartok!
Kérem, csak az licitáljon, aki 5 napon belül tudja rendezni az ellenértékét!



Jelenlegi ára: 490 Ft

Az aukció vége: 2012-01-23 19:39
. New look one size ruha - Jelenlegi ára: 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése